شکلات

برندهای مطرح نوشیدنی انرژی‌ زا خارجی در ایران

حتما برای شما هم پیش آمده که در مواقعی احساس کمبود انرژی می‌کنید. اگر این زمان، اوج فعالیت کاری یا آغاز یک فعالیت ورزشی باشد، دسترسی به حال خوش برای ادامه روز تنها با یک محرک مفید می‌تواند جبران شود و در این میان چه بهتر که با یک نوشیدنی فوری و بی دردسر در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز بدن را تامین کنیم. هر چند برخی، استفاده از قهوه را توصیه می‌کنند، اما با توسعه صنعت غذا این روزها نوشیدنی‌های انرژی زا جایگاه مناسبی برای افزایش سطح انرژی افراد پیدا کرده‌اند. این نوشیدنی‌ها با داشتن کافئین بالا (به میزان دو فنجان قهوه دم شده) و مواد دیگری مانند جنسینگ یا حتی ویتامین‌های گروه B جایگزین‌های مفیدی برای سرحال کردن دوباره هر کسی به حساب می‌آیند. اما خرید هر برندی شاید نتواند انتظار لازم برای شارژ شدن روزانه را برطرف کند. به قولی هر خریدی راز و رمزی دارد که تنها با شناخت برندهای معتبر امکان‌پذیر است. بنابراین اگر به دنبال مارک‌های خوب نوشیدنی های انرژی‌زا می‌گردید، با من در این مطلب همراه باشید.

نوشیدنی انرژی‌زای مانستر

مانستر انرژی، یکی از دو برند بزرگ و مطرح صنعت غذا در زمینه تولید نوشابه‌های انرژی زا است. این برند آمریکایی در دهه ۱۹۳۰ توسط خانواده «هانسون» تاسیس شد. فعالیت آن‌ها در ابتدا متمرکز بر تولید آبمیوه بود که بعد از ورشکستگی و خرید توسط شرکت Copackers فعالیت خود را به تولید نوشیدنی‌های انرژی زا تغییر داد. در حال حاضر ۳۴ عنوان از نوشیدنی های انرژی زا مانستر، با ویژگی‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند که بسیاری از آن‌ها مورد استفاده ورزشکاران در سراسر جهان است. این برند در تبلیغات خود به گونه‌ای عمل کرده است که در ذهن مخاطب به عنوان شرکتی با عملکرد مثبت بر سلامت معرفی شده است. به همین دلیل در بسیاری از مسابقات ورزشی پر هیجان نام «مانستر» به چشم می‌خورد. اسپانسرینگ مانستر در مسابقات دوچرخه ‌سواری BMX، موتور سواری Motocross و MotoGP، انواع مسابقات اسکی اسنوبرد و اسکیت برد و همچنین معرفی آن توسط خواننده‌های معروف جهان، اوج تبلیغات این شرکت برای مطرح شدن در نزد عموم است. مانستر مانند اسم خود که در فارسی به «هیولا» معنا می‌شود، در عرصه بازار و همچنین کیفیت به دنبال جذب حداکثری مخاطب است.

ترکیبات موجود در نوشیدنی مانستر

کافئین موجود در این نوشیدنی بسیار بالا است و در هر قوطی آن حدود ۱۶۰ میلی‌گرم کافئین برای تامین انرژی روزانه و حفظ تمرکز و هوشیاری را تامین می‌کند. بنابراین طبق توصیه خود شرکت، مصرف بیش از یک لیتر آن در روز توصیه نمی‌شود. صمن اینکه افراد حساس به کافئین، کودکان، افراد مسن، بیماران دارای فشار خون بالا، کلیوی، عصبی، افراد دارای اختلالات خواب و  همچنین بانوان باردار از خوردن آن منع شده‌اند.

علاوه بر این نوشیدنی مانستر، حاوی عصار جنسینگ است که علاوه بر تامین انرژی و رفع خستگی، عامل تقویت حافظه و افزایش طول عمر نیز هست. ترکیب این گیاه با کافئین، معجونی از آدرنالین را برای هر فرد فراهم می‌کند.

سایر ترکیبات این نوشیدنی غیر الکلی که در قوطی‌های فلزی ۵۰۰ میلی‌گرمی  بدون مواد نگهدارنده و گلوتن عرضه می‌شود به این شرح است: تورین، ال کارنیتین، شیرین کننده‌های خاص، آب گازدار، ویتامین گروه B، مالتو دکسترین، تائورین.

نوشیدنی انرژی زا مانستر

انواع طعم‌های نوشیدنی انرژی زای مانستر

  • مانستر پاپ لانچ لاین با طعم پشن فروت،پرتقال و گواوا
  • مانستر اولترا انرژی با طعم گیلاس با کافئین بالا
  • مانستر طعم زنجبیل
  • مانستر طعم انبه
  • مانستر مونارچ با طعم هلو
  • مانستر با طعم کیوی و خیار
  • مانستر با طعم میکس میوه
  • مانستر با طعم لیمو
  • مانستر با طعم مرکبات

نوشیدنی هایپ

یکی دیگر از برندهای معروف انرژی‌زا به خصوص در بین ورزشکاران، نوشیدنی «هایپ» است. این برند اولین بار در سال ۱۹۹۴  توسط مدیر کافه «راک بری کاکس» در آمریکا تولید شد و هم اکنون در بیش از ۴۰ کشور جهان مانند کانادا و اروپا عرضه می‌شود. قدرت انرژی‌زایی بالا و منحصر به فرد آن، حاوی کافئین و گیاه جنسینگ بدون رنگ خوراکی و مواد نگهدارنده این برند را به یکی از محبوب‌ترین‌های این حوزه تبدیل کرده است. در حال حاضر هایپ اسپانسر مسابقات بزرگ موتورسواری بین المللی فرومل یک است و تبلیغات گسترده‌ای را در این خصوص انجام می‌دهد. نوشیدنی هایپ در مدل‌های مختلف در بازار جهان عرضه می‌شود، که البته شاید در ایران نتوان همه انواع را یافت. این مدل‌ها عبارتند از:

  • هایپ انرژی: قوطی سیاه رنگ شامل ترکیباتی مانند آب گازدار، طعم‌دهنده‌ها، کافئین، جنسینگ، گوارانا، ویتامین C و ویتامین‌های گروه B در طعم‌های مختلف موهیتو، میوه استوایی، گیلاس، دارچین، میوه‌های قرمز، کوکو بری
  • هایپ انرژی ام اف پی: قوطی‌های سیاه رنگ شامل ترکیبات آب گاز دار، تائورین، سیترات سدیم، کافئین، جنسینگ و گوارانا، انواع ویتامین‌های گروه B
  • هایپ انرژی لایت: قوطی‌های سیاه رنگ با نوار صورتی رنگ که کافئین و شکر کمتری نسبت به سایر انواع دارد.
  • هایپ انرژی ارگانیک: یکی از اندک نوشیدنی‌های انرژی‌زای ارگانیک دارای تاییدیه استاندارد از مراکز معتبر جهانی است. از ترکیبات این نوشیدنی می توان به آب گازدار، نیشکر، آب سیب طبیعی، عطاره چای، گوارانا، کافئین، آلوئه‌ورا، ویتامین‌های گروه B و C

انرژی زا هایپ

تنها با یک کلیک، سرشار از انرژی شوید!

دانستن نام برند معتبر نوشیدنی انرژی زا خارجی تنها گام اول مسیر است. اما به طور حتم هیچ کسی نمی‌خواهد انرزی خود را برای گشتن در فروشگاه‌ها و خرید کالای مورد علاقه خود کند. بالاخره هر چه هست نیرو و زور بازو باید صرف کارهای مهم‌تر شود. یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در وقت و انرژی، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. اما خوب، انتخاب فروشگاه معتبر هم برای خود راه و رسمی دارد. آن هم فروشگاهی که کالای اصل و با کیفیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیارتان بگذارد. هر چه باشد، غذای بدن باید از مواد درجه یک تامین شود. پس راه حل، تنها یک کلیک و خرید از فروشگاه اینترنتی مورد اطمینان‌تان است. در دنیای امروز، با یک اشاره می‌توان بدون تلف کردن انرژی، باتری بدن خود را شارژ کنید!

author-avatar

درباره گروه نویسندگان چیکو شکلات

سلام ما گروه نویسندگان چیکو شکلات هستیم. سعی کردم تجربه خودمان از چند سال کار کردن در چیکو شکلات و تجربه این خوشمزه های خارجی و اصل را در محتواهای مختلف با شما به اشتراک بگذاریم. سوالی داشتید از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *