شکلات

۷ برند مطرح ویفر خارجی در ایران

برندهای مطرح و خارجی ویفر در ایران

رفع خستگی صبح یا عصر در کنار خانواده یا هنگام کار با چای و قهوه و البته خوردن شکلات یا ویفر تکمیل می‌شود. هر چند، این ترد خوشمزه برای کودکان هم میان‌وعده‌ای سالم در مدرسه یا خانه به حساب می‌آید. در هر حال احساس شنیدن خرد شدن تکه‌های ویفر، حل شدن طعم آن در دهان و بعد چشیدن دنیایی از مزه‌های مختلف کرم‌، چیزی نیست که بتوان از آن به راحتی گذشت. اما برای تجربه این طعم شاید گزینه‌های مختلفی از ویفرهای داخلی و خارجی سر راه شما وجود داشته باشد. در کنار انواع با کیفیت ویفرهای تولید داخل،  برندهای خارجی همیشه به دلیل نوع خاص طعم و مزه خود طرفداران پر و پا قرصی را دارند. برای آشنایی بیشتر، در این مطلب ۷ ویفر خارجی محبوب در بازار ایران و نحوه خرید آن‌ها را معرفی می‌کنیم. شاید شما طرفدار بعدی این خوشمزه‌ها باشید.

ویفر ای بی کی

برند ای بی کی محصول کشور اوکراین با ۳۰ سال سابقه در تولید انواع کیک، شکلات و شیرینی است. گواهی کیفی بین‌المللی IFS  این شرکت تضمینی برای کیفیت بالای محصولات آن است. بافت ترد، مغزی کرم‌دار و تهیه از مواد اولیه مرغوب و درجه یک آن‌را به یک ویفر پر طرفدار تبدیل کرده است. ترکیب اصلی ویفر ای بی کی، شامل روغن گیاهی، شکر، نشاشته سیب زمینی و پودر کاکائو کم چرب است. می‌توانید انواع طعم‌های کرم شیری ساده و شکلاتی، کرم فندق و مغز فندق این ویفر را در بسته بندی‌های ۲۵۰ گرمی از بازار تهیه کنید.

ویفر ای بی کی

ویفر روشن

Roshen نیز برند دیگری از کشور اوکراین است که از سال ۱۹۷۶ در زمینه تولید انواع ویفر و شکلات مشغول به فعالیت است. این شرکت با تولید بیش از ۳۰۰ نوع محصول مختلف در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فعال صنعت غذا در جهان به حساب می‌آید. داشتن ۸ کارخانه فعال در سراسر جهان و صادرات به ۳۵ کشور، نشان از کیفیت و اعتبار برند روشن دارد. ویفرهای روشن از نوع شکلاتی در چند لایه با طعم‌های مختلف فندق، شیری و شیری شکلاتی قابل تهیه هستند. بافت ترد، طعم و عطر فوق‌العاده و نداشتن رنگ مصنوعی و مواد نگهدارنده در آن، میان وعده‌ای سالم را برای همه سنین فراهم می‌کند. ویفر روشن در بسته‌بندی‌های ۲۱۶ گرمی شامل ۱۲ عدد در هر بسته در بازار عرضه می‌شود.

ویفر روشن

ویفر زیموپوک

زیموپوک، برندی روسی از شرکت «آکوند» است که یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان حوزه شیرینی و شکلات در جهان است که از سال ۱۹۴۷ در این خصوص فعالیت می‌کند. ویفرهای زیموپوک در بسته‌بندی‌های بزرگ ۵۰۰ گرمی با انواع طعم‌های کاپوچینو، شکلاتی و شیری در بازار ایران قابل تهیه هستند. پنج لایه نازک ویفر ترد همراه با چهار لایه کرم و طعم سبک با شیرینی ملایم، خوراکی خوشمزه‌ای را در دسترس شما قرار می‌دهد که به راحتی در دهان آب می‌شود. مواد تشکیل دهنده آن نیز شیر خشک، قند اینورت، روغن، سیروپ، آرد و شکر مرغوب و با کیفیت است.

ویفر زیموپوک

ویفر ویف آپ

«ویف آپ»، برندی از شرکت ترکیه‌ای Eti با سابقه فعالیت از سال ۱۹۶۲ است که محصولات خود را به بسیاری از بازارهای جهانی عرضه می کند. تنوع طعم ویفر ویف آپ، حتی رضایت افراد مشکل پسند را نیز بدست می‌آورد. بسته‌بندی‌های ۴۰ گرمی ویفرهای ترد در طعم‌های شکلات تلخ و معمولی، توت فرنگی، فندقی، نارگیل، کاکائو و شیر شکلات سفر دلنشینی از انواع مزه‌های مختلف در کنار نوشیدنی‌های عصرانه و صبح را برای همه سنین فراهم می‌کند.

ویفر ویف آپ

ویفر نوتلا

نوتلا را همه با کرم شکلات‌های بی نظیر آن می‌شناسند. محصولی از شرکت ایتالیایی Ferrero که بیش از ۱۶۰ کشور جهان طعم آن‌را چشیده‌اند. اما اگر به‌دنبال تجربه طعم کرم شکلات فندقی نوتلا در لابلای بیسکویت ویفری ترد و خاص هستید، حتما خرید آن‌را در برنامه خود قرار دهید. ترکیبی از مواد اولیه مرغوب بدون هر نوع مواد نگهدارنده یا رنگ مصنوعی و البته با چربی بسیار پایین، معجونی خوشمزه را برای همه دوستداران این برند فراهم می‌کند.

ویفر کیندر

برند کیندر هم با شکلات‌های شیری خود معروف است. اما شرکت‌های معروف، همگی بیش از یک محصول را به بازار عرضه می‌کنند. این برند ایتالیایی که ۱۷۰ کشور جهان محصولات با کیفیت آن‌را مصرف می‌کنند، در دنیای ویفر شکلاتی هم اعتبار پیشین خود را حفظ کرده است. ویفر کیندر، لایه‌های ترد و نازک ویفر همراه با پوشش شکلات شیری خاص و طعم فندق، ترکیبی فوق‌العاده را برای دوستداران میان‌ وعده‌های خاطره انگیز فراهم می‌کند.

ویفر کیندر

ویفر میلکا

برند نوستالژی میلکا هم که با شکلات گاو خندان خود معروف است، در دنیای ویفرها جایگاه خاص خود را دارد. این شرکت سویسی که در حال حاضر به دلیل توسعه فعالیت خود در کشورهای مختلفی مثل ترکیه و آلمان هم شعبه دارد، طعم تازه و منحصر به فرد شکلات‌های خود را به محصولات دیگرش نیز هدیه داده است. در حقیقت ۱۲۰ سال فعالیت شرکت میلکا که با مزه و عطر خاص شیر آن که از کوه‌های آلپ تهیه می‌شود، محصولاتی بی نظیر را به بازار عرضه می‌کند که مانند الماسی در صنعت غذای جهان می درخشد. ویفر شکلاتی میلکا هم از ان دسته محصولات خاص این شرکت است. ویفری ترد با کرم فندقی با شکل سکه‌ای که آن‌را کاملا متمایز می‌کند.

ویفر کیندر

برای تجربه حس تردی ویفر منتظر نباشید!

شاید بسیاری از ما در لحظه به دنبال تجربه طعم دلنشین ویفرهای کرم‌دار باشیم یا اصلا زمان لازم برای پیدا کردن آن در فروشگاه‌های مختلف به صورت حضوری را نداشته باشیم. در دنیای پر سرعت امروزی، خرید خوراکی‌های دلخواه و ویفر خارجی، به حدی ساده شده است که با یک کلیک می توانید آنچه را می خواهید تهیه کرده و با ارسال سریع، حتی از جایزه‌های خاصی هم برخوردار شوید. در این نقطه که آشنایی با برندهای مختلف، امکان تهیه آن‌ها را برایتان سریع‌تر کرده است، می‌توانید با جستجویی ساده در اینترنت و پیدا کردن نام فروشگاه چیکو شکلات، ویفرهای خوشمزه خود را به راحتی تهیه کنید.

author-avatar

درباره گروه نویسندگان چیکو شکلات

سلام ما گروه نویسندگان چیکو شکلات هستیم. سعی کردم تجربه خودمان از چند سال کار کردن در چیکو شکلات و تجربه این خوشمزه های خارجی و اصل را در محتواهای مختلف با شما به اشتراک بگذاریم. سوالی داشتید از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *