شکلات

معرفی بهترین برندهای چیپس خارجی در ایران

بهترین برندهای چیپس خارجی در ایران

یک دورهمی دوستانه یا خانوادگی، همراه با انواع تنقلات و تجربه خوردن چیپس‌های خوشمزه با صدای ترد و شکننده و طعم نمکی آن، صحنه‌ای که برای ما یادآور بسیاری از خاطرات خوش با هم بودن ها است. هر چند، خوردن این ترد نمکی در جلو تلویزیون هنگام دیدن فیلم و سریال دلخواه هم به تنهایی دنیایی از لذت خواهد بود. اما در این میان انتخاب چیپس کاملا سلیقه‌ای است. با وجود برندهای مطرح و با کیفیت داخلی، برخی تنها انواع خارجی را می‌پسندند. هر چند بعضی هم ترکیبی از ایرانی و خارجی را مد نظر قرار می‌دهند! با این حال برای هر کدام، دو برند معروف و شناخته‌شده چیپس خارجی را در این مطلب معرفی می‌کنیم.

چیپس پرینگلز، به عبارتی معروف ترین برند چیپس خارجی

چیپس پرینگلز متعلق به شرکت آمریکایی Kellogg است که در ابتدا توسط فردی به نام مارک پرینگلز در سال ۱۹۳۷ به جهان معرفی شد. تولید چیپس‌های سیب زمینی خاص با کیفیت، بدون چربی اضافه، ترد و تازه از همان ابتدا هدف تولیدکننده آن بود. در حال حاضر این چیپس به بیش از ۱۴۰ کشور جهان صادر می‌شود و کلکسیون طعم‌های متنوع آن در انواع پیاز، پنیر چدار، باربیکیو، کچاپ، سرکه نمکی و اسپایسی طرفداران مخصوص به خودش را دارد. ویژگی خاص این چیپس آن است که تنها از ۴۰ درصد سیب‌زمینی تشکیل می‌شود و مابقی ترکیبات آن آرد سیب‌زمینی، ذرت و برنج است.

چیپس تاکیس

این برند مکزیکی نوعی اسنک تورتیلای ذرت است که از سال ۱۹۹۹ در این زمینه فعالیت می‌کند. این چیپس در حال حاضر به بیش از ۴۰ کشور جهان عرضه می شود و با طعم خاص و متفاوت خود توانسته تعداد زیادی از افراد به‌خصوص جوانان را به خود جذب کند. این اسنک که به شکل رول‌های لوله‌ای بلند تولید می‌شود، ترکیبی از ذرت، روغن گیاهی و ادویه‌جات است. چیپس تاکیس به طعم تند خود شهرت دارد و اغلب به عنوان میان وعده یا در غذاهای مکزیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پر طرفدارترین طعم این اسنک، لیمو فلفلی است که در بسته‌های بنفش رنگ در بازار وجود دارد. مدل زامبی چیپس تاکیس ترکیبی از نوعی فلفل بسیار تند به نام هابانرو همراه با طعم خیار است که دل طرفداران تندی را در یک ثانیه بدست می‌آورد. اگر هم به‌دنبال تجربه طعم تند با شکل ظاهری متفاوتی از اسنک تاکیس هستید، نوع فوئگو شیاری را از دست ندهید. هر چند در حال حاضر بیش از ۳۰ مدل طعم تند مختلف این چیپس با ادویه‌های متنوع مکزیکی تولید و به بازار جهان عرضه می‌شود اما در ایران چند طعم پر طرفدار و محبوب آن‌را می‌توانید پیدا کنید.

با یک چشم به هم زدن دنیا به شما لبخند می‌زند

اگر خواهان این نمکی‌های ترد متفاوت و خاص هستید و البته حوصله سر زدن به فروشگاه‌های نزدیک خود را ندارید، کافی است با یک کلیک و به صورت اینترنتی از چیکو شکلات آن چه را می‌خواهید تهیه کنید. هر چه باشد شما به‌دنبال تازگی و اصالت و رسیدن به محبوب خود در کوتاهترین زمان ممکن هستید. همه این‌ها تنها با چند جستجوی ساده در اینترنت قابل دسترسی است. به‌قولی، محبوب در یک قدمی‌تان است، کافی است که از دل، او را بجویید!

author-avatar

درباره گروه نویسندگان چیکو شکلات

سلام ما گروه نویسندگان چیکو شکلات هستیم. سعی کردم تجربه خودمان از چند سال کار کردن در چیکو شکلات و تجربه این خوشمزه های خارجی و اصل را در محتواهای مختلف با شما به اشتراک بگذاریم. سوالی داشتید از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *