شکلات

بهترین برندهای پاستیل خارجی در ایران

بهترین برندهای پاستیل خارجی در ایران

پاستیل یکی ازخوراکی‌های نرم و خوشمزه‌ای که بزرگ و کوچک نمی‌شناسد. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که طعم لذیذ و حس خوش جویدن آن‌ها را که اتفاقا مواد مغذی مناسبی را نیز در خود دارند، یکبار امتحان نکرده باشد. اما اگر از طرفداران انواع برندهای خارجی هستید، شاید برای شما دانستن خلاصه‌ای از مهم‌ترین ویژگی‌های برندهای معروف موجود در بازار مورد توجه‌تان قرار گیرد و حتی این بار که به مغازه می‌روید، ‌خریدی متفاوت را تجربه کنید.

ببتو، سر دسته پاستیل های خارجی

برند ترکیه‌ای ببتو از سال ۱۹۹۵ با مارشمالوهای پاستیلی خود دل افراد بسیاری را در سراسر جهان بدست آورده است. پاستیل‌هایی که به ۹۵ کشور جهان صادر می‌شود و تولید روزانه آن به حدی است که این شرکت هم ‌اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تنقلات در دنیا به حساب می‌آید. شرکت ببتو به استفاده از مواد اولیه مرغوب معروف است و با کیفیت بالای خود توانسته در کشور ترکیه مقام اول تولید پاستیل را بدست آورد. ضمن اینکه در سال ۲۰۱۶ لقب بهترین پاستیل در بازار انگلیس را نیز از آن خود کرده است.

پاستیل های ببتو

ترکیب پاستیل ببتو، مخلوطی از ژلاتین، شربت ذرت، سفیده تخم‌مرغ و سیروپ شکر است که با استفاده از عصاره طبیعی میوه و بدون افزودنی مصنوعی کلکسیونی خوش طعم را در اختیار همه قرار می‌دهد. در برخی مدل‌ها هم ترکیب لایه شکر روی پاستیل حس دلنشینی را هنگام خوردن در دهان ایجاد می‌کند.  طعم‌های خاص وانیلی، میوه‌ای، بستنی، چیز کیک، شکری موزی، آلبالویی، هندوانه شکری و شکل‌های متنوع رنگین لوله‌ای، مثلثی، قلبی یا ستاره‌ای علاوه بر دل، چشمان شما را هم سیر می‌کند!

هاریبو

پاستیل هاریبو، نوستالژی همه افراد در سنین مختلف است. شاید بی دلیل نیست که خالق این خوراکی نرم و رنگارنگ و خوشمزه، شعار شرکت خود را « دنیای شاد هاریبو، بزرگ و کوچک عاشقش هستند» گذاشته است. این برند قدیمی برای اولین بار در سال ۱۹۲۰ در آلمان تولید شد و به خاطر کیفیت بالای خود در حال حاضر بیش از ۹ کشور جهان هم تحت نام هاریبو مشغول به تولید آن هستند که در این میان شاید این پاستیل به عنوان برندی ترکیه‌ای شناخته می‌شود.  تنوع شکل ظاهری مانند قورباغه‌ای، چرخی، پستونکی، اسمورفی، کرمی و کپسولی ظاهری جذاب به‌خصوص برای کودکان فراهم کرده است. البته که طعم بی‌نظیرش در انواع ترش، شیرین، توت فرنگی، شیری، خامه‌ای و مغزی مارشمالو حتی بزرگسالان را هم به خوردنش معتاد می‌کند. علاوه بر این از مغذی بودن پاستیل‌های هاریبو هم به‌دلیل داشتن ویتامین‌های C و B، قند پایین، ژلاتین استخوان‌ساز و کالری پایین آن نمی‌توان حرفی نزد.

چوپاچوپس

این برند اسپانیایی در سال ۱۹۸۵ فعالیت خود را در صنعت غذا و تولید انواع تنقلات مانند آبمیوه، آدامس و همچنین پاستیل آغاز کرد. ویژگی اصلی محصولات شرکت چوپاچوپس طبیعی و ارگانیک بودن مواد اولیه مورد استفاده در آن است. به دلیل کیفیت بالای تولید در حال حاضر ۱۵۰ کشور جهان از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند. اما در مورد پاستیل‌های این برند اگر طالب تجربه طعم ترش میوه‌ای در انواع شکل‌های لوله‌ای و نواری هستید، پاستیل چوپاچوپس را در اولویت سبد خرید مصرف خود قرار دهید.

لولی پاپ

این برند متعلق به یک شرکت تولیدکننده چینی است که از سال ۱۹۹۶ در تولید انواع آبنبات‌ها و پاستیل‌های رنگارنگ فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت چندین گواهینامه استاندارد کیفی بین‌المللی دارد و شعار خود را بر حفظ کیفیت بالا قرار داده است. اگر به‌دنبال چشیدن طعم لذت‌بخش میوه‌های طبیعی و تازه مانند توت فرنگی، سیب و پرتقال به شکل پاستیل‌های نرم آن هم در بسته‌بندی‌ها و ظاهری متفاوت هستید، حتما پاستیل لولی پاپ را امتحان کنید. ویژگی خاص این پاستیل‌ها، ظاهر متفاوت آن‌هاست. شاید کمتر پاستیلی را بتوان پیدا کرد که انواع مدل‌های توپی، چراغ راهنما، همبرگری را با چوب‌های آبنبات به بازار عرضه کند. در هر یک چوب این پاستیل شما با رنگ‌های متنوعی از ژله‌های میوه‌ای نرم و شیرین مواجه می‌شوید. در حقیقت تکلیف‌تان مشخص نیست که آبنبات می‌خورید یا پاستیل! بعضی وقت‌ها با یک تیر دو نشان زدن هم لذت خاص خود را دارد.

خرید و خوردن بهترین پاستیل حق شماست!

ذائقه خوش سلیقه ما ایرانیان همیشه به دنبال بهترین‌هاست و این موضوع شامل همه چیز می‌شود از غذا گرفته تا انواع تنقلات. پاستیل به عنوان یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌های همه پسند و در همه سن و سال، از آن دسته تنقلاتی است که باید از بهترین انواع خریداری شود. البته وقتی هوس می‌کنی، تهیه در کوتاهترین زمان ممکن، با تضمین تازگی و اصل بودن هم شرط مهمی است که به سادگی نمی‌توان از آن گذشت. پس چه بهتر که یک خرید اینترنتی را از خانه یا محل کار خود تجربه کنید. راستی، تا حالا به فروشگاه چیکو شکلات سر زده‌اید؟!

author-avatar

درباره گروه نویسندگان چیکو شکلات

سلام ما گروه نویسندگان چیکو شکلات هستیم. سعی کردم تجربه خودمان از چند سال کار کردن در چیکو شکلات و تجربه این خوشمزه های خارجی و اصل را در محتواهای مختلف با شما به اشتراک بگذاریم. سوالی داشتید از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *