شکلات

۵ برند مطرح آبمیوه خارجی در ایران

بالاخره گرمای تابستان است و هوس خوردن یک آبمیوه خنک و دلچسب. هر چند، در فصل‌های دیگر هم نوشیدن آن‌ها به‌عنوان عصرانه در کنار کیک یا کلوچه می‌تواند بسیار جذاب و مطبوع باشد. در بازار برندهای متنوعی از آب میوه‌جات به چشم می‌خورد، اما چشیدن طعم و مزه‌ای متفاوت در میان انبوه محصولات موجود در مغازه‌ها، حق مسلم همه کسانی است که برای خرید نوشیدنی هزینه می‌کنند. شاید کمتر کسی با برندهای خارجی معروف آبمیوه آشنایی داشته باشد، بنابراین در اینجا ۵ مدل که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند معرفی می‌کنیم تا شاید این دفعه شما مشتری دائم آ‌ن‌ها شوید.

آبمیوه وارهدز

این برند متعلق به شرکت آمریکایی Impact Confection است که از سال ۲۰۰۴ در زمینه تولید محصولات ترش مزه فعالیت می‌کند. عمده شهرت برند وارهدز به آب‌نبات‌های ترش آن است که بعد از رشد سریع شرکت و محبوبیت محصولات، آبمیوه‌های خود را نیز به بازار عرضه کرد. آبمیوه های وارهدز، گازدار و با طعم بی‌نظیر ترش مانند هستند که به نوعی چالشی برای حس چشایی هر کسی به شمار می‌آید. بطری‌های فلزی آن در طرح‌های جذاب و رنگارنگ با انواع طعم آلبالو، سیب، لیمو و هندوانه دل همه را بدست می‌آورد. حتی فکر چشیدن طعم هندوانه ترش هم هوس خوردن این آبمیوه را به سر می‌اندازد. ترکیبات تشکیل دهنده این نوشیدنی آب گازدار یا سودا، قند و اسیدهای خوراکی است که بدون هر نوع طعم‌دهنده یا رنگ مصنوعی خیال علاقه‌مندان به خوردن یک آبمیوه متفاوت را راحت می‌کند.

آبمیوه موگو موگو

برند موگوکوگو از سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یک شرکت تایلندی خانوادگی زیر مجموعه شرکت Sappe در زمینه تولید انواع آبمیوه فعال است. این شرکت حمایت از تغذیه سالم و همچنین حفاظت از محیط زیست را در دستور کار خود دارد. به همین دلیل کلیه ترکیبات مورد استفاده در آن طبیعی و کاملا ارگانیک هستند. اما نکته جالب توجه هنگام خوردن این نوشیدنی متفاوت، وجود تکه‌های ژله‌ای و ترد نارگیل فرآوری شده به نام «ناتا دکوکو» است که باعث شده بین طرفداران خود به آبمیوه جویدنی هم معروف باشد. داشتن دو حس متفاوت حین مصرف موگوموگو آن هم از نوع نارگیل و آبمیوه می‌تواند برای طرفدارن این محصول جذاب باشد. وجود قند پایین، کربوهیدرات و فیبر بالا، به همراه ویتامینC  در میزانی مطلوب،  آبمیوه موگو موگو را به یک محصول سالم و به‌خصوص مناسب مصرف گیاهخواران تبدیل می‌کند. طعم‌های متنوع طالبی، کرنبری، انبه، انگور و حتی میوه خاصی به‌نام لیچی، که مزه‌ای شبیه توت فرنگی دارد، کلکسیون جذابیت آن‌را نیز کامل می‌کند.

آبمیوه چوپاچوپس

شرکت چوپاچوپس که از سال ۱۹۵۸ فعالیت می‌کند، یک تولیدکننده اسپانیایی آبمیوه و محصولاتی مانند آب‌نبات و آدامس است. طبیعی بودن بدون هر نوع طعم‌دهنده یا رنگ مصنوعی و کیفیت بالای آبمیوه‌های تولیدی آن باعث شده که این نوشیدنی‌ها در حال حاضر به بیش از ۱۵۰ کشور جهان صادر شوند.  هر چند این شرکت ۱۶ طعم مختلف آبمیوه را تولید می‌کند و از این بابت تنوع بالایی دارد، اما شما می‌توانید انواع آبمیوه چوپاچوپس و طعم های محبوب و پر طرفدار آن را یعنی طالبی، لیمو، انبه، توت فرنگی و انگور  در بازار ایران تهیه کنید. طعم‌هایی طبیعی که نمی‌توانید دست رد به سینه آن ها بزنید. مصرف سالانه ۵ بیلیون از این نوشیدنی در سراسر جهان نشان از محبوبیت و کیفیت بالای تولید آن است.

آبمیوه گامی گامی

این محصول پای خود را فراتر از یک آبمیوه معمولی گذاشته است و در حقیقت نوعی ژله نوشیدنی به‌حساب می‌آید. برندی متعلق به کشور تایلند که به صورت کاملا طبیعی عاری از هر نوع مواد افزدونی مصنوعی تولید می‌شود و سرشار از ویتامین B و C است. آبمیوه گامی گامی متعلق به شرکت Sappe است و از سال ۲۰۱۷ در این زمینه فعالیت می‌کند. به عنوان یک شرکت نوآور و پیشرو در زمینه تولید نوشیدنی‌های خاص، در حال حاضر تحت ۱۵ برند مختلف، محصولات آن به ۹۸ کشور جهان صادر می‌شود و به‌دنبال تبدیل شدن به شرکتی جهانی در این حوزه است.

طعم‌های انگور، پرتقال، توت فرنگی و تمشک و میوه مخصوص لیچی (میوه‌ای چینی شبیه فندق با طعم توت فرنگی) همه تنوع طلبان را راضی می‌کند.

آبمیوه هوم لند

آبمیوه‌های این برند ،محصول کشور ارمنستان، به‌صورت سنتی و کاملا ارگانیک و طبیعی تولید می‌شوند. وجود تکه‌های میوه در طعم‌های مختلف از ویژگی‌های اصلی این نوشیدنی است. ضمن اینکه از خواص تغذیه‌ای آن مانند انواع ویتامین‌های C، K ، A به همراه پکتین، فیبر، اسید فولیک و مواد معدنی نمی‌توان گذشت. اگر به دنبال تجربه چشیدن تکه‌های گیلاس، زردآلو، توت‌فرنگی و تمشک همراه آبمیوه هستید، آبمیوه هوم لند بهترین انتخاب می‌تواند باشد.

با یک کلیک، آبمیوه خود را سر بکشید!

انتخاب راحت و بی دردسر آبمیوه بدون سردرگمی در بازار و انواع فروشگاه‌ها نهایت لذت دنیا برا یهر کسی در این دنیای شلوغ است. بنابراین اگر به‌دنبال تهیه هر یک از برندهای مورد اشاره در این مطلب هستید، کافی است با مراجعه به وب سایت چیکوشکلات آن‌ را تهیه کنید. خرید شما همراه با تضمین اصالت و کیفیت بالای محصولات خواهد بود. البته باز هم در نهایت اگر خرید اینترنتی راضی‌تان نمی‌کند، امکان تهیه آبمیوه‌ها به صورت حضوری هم فراهم است. در هر حال شما با کمترین تلاش می‌توانید نوشیدنی دلخواه خود را سر بکشید.

author-avatar

درباره گروه نویسندگان چیکو شکلات

سلام ما گروه نویسندگان چیکو شکلات هستیم. سعی کردم تجربه خودمان از چند سال کار کردن در چیکو شکلات و تجربه این خوشمزه های خارجی و اصل را در محتواهای مختلف با شما به اشتراک بگذاریم. سوالی داشتید از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *